Friday, June 20, 2008

PERASAAN

kenapa aku meletakkan title perasaan?
semuanya kerana hati aku tersentuh dan terasak sebak apabila aku membuka blog abg senior aku,namron. dan untuk kali itu baru kutahu apa yang belaku dan dialami oleh kak jun.
kali pertamaku tahu daripada adik ku wawa. mengatakan yang kak jun sakit. dan aku ketika itu tidak berkesempatan nak bertanya kepada adikku apa sakitnya.
dan setelah ku baca blog abg namron, akhirnya terjawab persoalan penyakit kak jun.
tetiba aku tersebak dengan cerita2 dr abg namron. " Ya Allah, Kau pulihkanlah kak Jun,dan kau sembuhkanlah keadaannya seperti sediakala.amin" aku berharap kak jun sihat seperti sediakala.....
untung juga adanya kewujudan blog ni. sekurang-kurangnya dapat juga kutahu keadaan2 kawan2, cikgu2 dan yang pernah aku kenali.

No comments: