Tuesday, January 18, 2011

1.1.2011 TAHNIAH




alhamdulillah, tarikh yg baik dan juga perancangan yang baik buat sahabat saya cik nurmizanun saari yang telah pun menjadi tunangan kepada en saiful yacob. kalau mahu tahu sahabat saya ni dah lama mebujangkan dirinya daripada sebarang hubungan cinta. alhamdulillah bak kata orang doa kita sentiasa didengariNya dan jika kita benar2 ikhlas memohon dariNya dan jika kita sentiasa bersabar insyallah kita akan dapat apa yang kita mahu. Sungguh besar kuasaNya semuanya berlaku dihadapan mata. nah sekarang sahabat saya dah mula ada komitmen bersama yang tersayang. saya akan bahagia jikalau dia bahagia. moga apay yang dicari dan dihajati sahabat saya akan sentiasa mendapat keredhaanNya. Percutian 4 hari 3 malam di bumi kelantan benar2 membawa saya dan rakan2 bahawa ini adalah percutian akhir 2010 dan permulaan 2011 yang sangat indah. percutian yang tidak dirancang dan keinginan merasai pengalaman yang indah di hari bahagia bersama sahabat yang saya sayang. tahniah wanita biasa@ nurmizanun atas ikatan ini dan moga sahabat saya ini bahagia disamping dia....isk2....saya masih tak kehilangan awak kan walaupun awak sudah memberi sebahagian komitmen awak pada dia...heheheh..miss u my friend...

1 comment:

Unknown said...

mis u kawan.....sukar utk nyatakan persaan ini...