Tuesday, July 8, 2008

hidup mesti diteruskan

emmmmm
dan untuk kesekian kalinya aku mencuri masa yg ada walaupun hakikatnya aku memang dah tak ada masa. masa tuk bermain tak ada, masa untuk tenangkan hati tak ada, masa tuk bersama yg tersayang pun tak ada. pendek kata memang dah tak ada. dan untuk diri sendiri, langsung dah tak ada. dan kadang2 aku pikir dan terus berfikir dengan menerima jalan hidup aku di sini. betulker ataupun tidak.huh....ntahlah. memang tak elok asyik dan terus asyik mengeluh.arggghhhhhhhhhhhhh
hidup kena teruskan jugakkkkkk

sekarang memang aku tak berkeluarga lagi. tapi kalu satu masa lagi cam mana? takkan aku nak abaikan org sekeliling aku. huh, mesti ini yg dialami oleh semua bos2 aku kot. masa tidur dah dijadikan masa untuk memikirkan kerja. kalau aku da anak nanti takkanku galakkan anak aku kerja cam aku. cukuplah aku yg rasa.

memang seronok bila ada event, tapi kalau sampai masa tuk diri sendiri tak ada? sapalah yang sanggup agaknya yang nak kahwin ngan aku. bukti dah banyak yg aku nampak di tempat aku, bos2 kahwin umur dah nak senja. dan ada yang tak kahwin sampai kini. hahahhah bila aku fikirkan memang kelakar dengan hidup aku ni. dan aku harap semuanya akn teratur selepas ni.dan aku doakan aku dapat teruskan semua benda ni.aminnnnnnnnnnn

2 comments:

adieyka said...

ewah... abis tu gua ni sape lak? takda org nak kawin ngan dia konon? hampeh tul!! gua ni bukan orang ke? tulis tu elok2 sikit lar bai!!!!

Anonymous said...

aloo...aku nie dah kawen gak. releks jek dok opis tak balik2 umah. bil air umah aku sebulan 5 ringgit jek. tu pon sbb kena charge minima. kalau takde charge minima tu ntah2 dua kupang bil aku.

ni pon dah pokol 3.30 pagi. kat ofis lagi ni.tgh kira besi....sian muqris n mursyid. takpe nanti mama bawak p nonald erk....