Friday, January 23, 2009

citer ape ntah

dapat juga aku pinjam broadband maxis dr bro aku.hehehehe.alang2 aku membuat kerja, aku nak juga meluangkan masa pada blog aku yg dah lam aku tinggalkan. tak taulah bila tnet kat opis aku ni nak ok semula.keadaan seperti menyuruh aku li broadband jer.huhuhu.budjet2. awal tahun ni memang kalau di ikutkan tak banyak kerja. tapi aku punya kerja tak pernah berkurangan. bertambah tambah seperti berat badan aku sekarang. yang nyata semua mengatakan aku dah gemuk, cuma seorang jer yg cakap aku mantai n cun. wakakakaka.yer ke. ayat perlilah tu. em yg penting aku dah berjaya menolak western, apatah lagi mcdonalds kegemaran dah tak boleh dimakan. em oklah sikit tuk proses mengurangkan makan.hahahahaha. keadaan di ofis memenatkan aku, tau kenapa? sebab aku rasa macam nak mati.....sejuk dia bukan main. n aku tgh memikirkan langkah2 utj mgatasinya. em...nak tak nak aku kenalah wat sesuatu. em oklah.....nanti aku sambung lagi, tapi macam kena pinjam bro punya jer....hahaha.thanks bro....

No comments: