Thursday, October 27, 2011

im not stupid!!!!!!

selalu begitu, kegembiraan aku tak pernah berpanjangan. ada saja halangan walau hanya dengan sedikit punca. tak sengaja pun turut dipersalahkan. jadi kalu begitu harus dibuangkan perkataan TAK SENGAJA itu kah? kalaulah tahu sesuatu itu akan berlaku memang takkan nak rasa terus untuk melalui situasi itu. punca yang sedikit jadinya berkait. sangat penat kerana hal sedikit apa yg dilakukan sikit pun tak dihargai. seperti apalah aku sebenarnya. mood arini aku sangat penat. so tak banyak cakap arini,mungkin memadai dari aku yang suka bercakap. sebab dah tak larat. melayan karenah org yg hanya memandang aku seolah olah tak der apa2...IM NOT STUPID! sangat sedih!dont say anything bcoz bila aku cakap disuruh diam...fine tq...

p/s:bukan x pandai

No comments: