Wednesday, November 18, 2009

SINBAD









SINBAD mengisahkan Kerajaan Syarib yang kehilangan batu permata dewa yang telah dicuri oleh Ratu Sheeba(SYAFINAZ).Batu permata dewa yang mempunyai kuasa sakti boleh menukarkan manusia kepada bentuk haiwan dan batu ini telah menjadi pewaris kepada Kerajaan Syarib dan dijaga oleh Puteri Jasmine(FARAH WAHEEDA & ALIEYA). Tiada seorang pun pahlawan yang berani menentang Ratu Sheeba. Raja Syarib telah memerintahkan SINBAD selaku tawanan istana untuk mendapatkan batu permata tersebut.
tempoh pencarian iaitu selama sepurnama utk mendapatkan batu tersebut, jika tidak semua tawanan Kelasi SINBAD akan dibunuh. Bermacam-macam halangan telah terjadi...saksikanlah...








dialah SINBAD......
latihan dah pun bermula, menampilkan pelakon2 terdiri daripada beberapa artis dan juga majoritinya adalah mereka2 yg terdiri daripada staf2 dr semua lavel....bergabung...hah barulah 1 malaysia gak...huhhuhh.
pementasan pada 11-13 dis 2009 di panggung bandaraya jam 8.30 malam dan ari ahad jam 3.00 ptg dan 8.30 malam. ingin rasai dunia di padang pasir?heheheh datang...jangan tak datang.

2 comments:

PenaWarisan said...

congratulation for JKKN coz produce the one of the greatest shows for us..im so surprise with all the set,props,costume,music,the backdrop,the stage n especially surprise n shock with the creativity for this bangsawan...dengan perasaan bangga n dgn mengetepikan soal authentic dalam persembahan bangsawan,i give 5 stars *****....best giler n i never forget about this show..n utk puteri jasmin(leeya arghh tuh) e nak ucapkan tahniah n u do the best on that day!!!

alieya akasha azman said...

tq my prend...amboi2 banyaknya pujian tuk kami...hehhehe..biasa2 jerk...tq 4 coming aritu...