Monday, October 6, 2008

BESDAY PUNYA CITER

petang tu aku berbuka dengan kwn,sahabat dan teman hidup aku. em nak dijadikan citer, nak pilih tempat pun jadi isu. hanya untuk memilih lokasi. pilihannya

1 - secret rcp
2 - kfc
3 - nam kam
4 - kampun baru
5 - sukati korang

em yg kelima tu jawapan aku.heheheehhe
alih2 untuk menutup dan nak menjaga hati kawan2,pilihan kedua telah diputuskan.em.....pergilah kami ke sana.

dan dari jauh aku dah nampak kelibat teman hidupaku dengan lagaknya yang selamba badak, badak pun tak macam dia bersama motor kesayangannya.HEHEHEHEHE
em,nampak seperti membawa sebuah beg plastik purple.hehehehehhe
cam dah tau je untuk aku.

yahoooooo
aku mendapat seekor monyet yg bernama ABU.cute siot.....
tq ya.....

em lepas tu semua membawa haluan masing2.
malamnya diorg wat suprise kat aku.....dekat RASA SAYANG. tapi teman aku tu tak dapat datang malam tu, sibuk dengan ximent yg nak dihantar....apa pun tq pada sahabat2, kakak aku yg dah kurus sikitlah dengan suaminya yang tercinta....huhuhu tuk malam besday yg dah nak tamat.

em terasa yang aku dah semakin tua.em 24 tahun
alhamdulillah, tuhan telah memanjangkan umur aku, memberikan kerjaya yang insyallah akan aku laksanakan dengan jayanya dan memberikan kesihatan yang baik serta sifat kesabaran yang ada pada aku sehingga aku mamapu menjadi seorang manusia yang waras akal fikiran serta matang dan insyallah menjadi anak yg berguna. AMIN.

memang kelakar sebab tahun ni dapat hadiah besday daripada teman, sahabat dan keluarga.

mak - ucapan semoga panjang umur(tq mum)itu yg paling berharga.hehehe
kakak & suami - bersama untuk pertama kali dihari lahir aku serta kek bluberry.
abg aku - hahahaha gula2 pelangi (nesti dia ingat aku ni baby lg kan)
yg sedap serta sponser makan di rasa sayang.
teman hidupku - ABU yang cute
mek - aksesori warna oren untuk raya
bro - kasut raya warna oren
cyai - set mini cawan yg cute
k.zana - sejambak bunga ros bersama teddy bear mini yg cute
a.din - perfume....biru lagi
yong - hadir bersama

apa pun aku tak pernah mengharapkan apa2 pemberian. hanya ingatan terhadap aku pun dah cukup memadai. tahun ni memang menggembirakan, sebab paling rasa semua org sayangkan aku.hahaahahha perasannya. memang terharu. thanks semua sebab sentiasa ingatkan aku.heheheehhe
ingat ker?
ok lah itu citer pasal besday dan keluarga, teman dan sahabat.

1 comment:

rose said...

"mursyid...jangan le nangis, nanti abang kasi babu ye"...wakakakaka..klakar nyeee muqris