Tuesday, October 21, 2008

masa

dah lama tak mengedit berita2 yang terkini. dan rasanya hari ni baru berpeluang semula untuk aku membuka blog aku yang dah semakin kusam dengan idea2. em mungkin aku akan menulis bila aku tak da mood kot.

kadang2 kita sebagai manusia tak sedar yang kita membuat kesilapan. aku mempunyai story yang mana aku sendiri tak da jawapan tuk story tu.
manusia yang pastinya akan berubah bila ada sesuatu yg berlaku. tetapi dalam kita yang dekat dengannya cuba mencari sesuatu apakah yg berlaku. puncanya berubah laku.

makin aku cuba dekat dengannya, makin dia jauh...em dan aku tak da jawapan tuk itu. mungkin aku kena beri masa tuk dia sendiri mencari apa yang nak dicari walaupun penantian tu menyeksakan aku dan rakan2. aku tetap mendoakan yg dia akan kembali normal seperti sediakala.

No comments: