Tuesday, October 7, 2008

kereta punya pasal

huh, pengalaman yg paling menakutkan, korang taulah bila balik ikut jalan lama.nak menggelakkan jem punya pasal, dah la mata aku ni makin rabun, ditambah pula dengan jalan yg gelap.....aku berhati hati sungguh sebab aku memang tak nampak. kelibat kereta kakak aku pun tak nampak. kuredah jugak, ditambah pula membawa penumpang, perkara pertama yg kufikir, tanggungjawab d tangan aku. kalu aku sorang, tak da masalah. ini apabila melibatkan 2 nyawa lagi. alhamdulillah, sampai juga d kl. n thanks pada rakan2 yg menemani n pada kakak aku n abg ipar aku untuk perjalanan KL-IPOH, IPOH- KL.TQ.....

1 comment:

rose said...

giler...giler..giler..(pronouns macam video klip geli mat erk)

IPOH - KL = 5 jam....adoyaiii....kematu punggung aku menunggu nye. siap bleh p drive thru mcd lagi, WRS nye tak jugak sampai2