Tuesday, June 16, 2009

SABAH-KL






pengalaman di sabah memang merupakan satu pengalaman yang menarik buat aku. ya mungkin boleh dikatakan ini kali pertama aku di sana. mengenali perayaan masyarakat di sana yg pelbagai kaum, pelbagai budaya memang menggembirakan aku. menginap di shangrila hotel anatara yg berhampiran dengan dataran merdeka yang merupakan tempat sambutan perayaan tadau kea'matan berlangsung. meriah dan menarik dihadiri dgn ramai tetau2 dari setiap peringkat. apa yg menariknya di sana sebab aku dapat mencuba masakan di sana...hahah itu memang bab yang aku suka sekali. sungguhpun cuaca di sana panas dan membuatkan warna kulitku bertukar, aku tetap gembira dan hilang kepenatan bila melihat keadaa di sana. persembahan kami berjaya diteruskan jua walaupun mengalami keadaa cuaca yang tidak mengizinkan.alhamdulillah tetap berjaya.

satu pengalaman yang indah dan menarik sememangnya tak dapat dilupakan.
tq pada team2 produksi yang membantu.

No comments: