Friday, February 6, 2009

arini punyer hal

internet aku problem balik. aduh aku baru jer nak bergembira bila tnet aku dah boleh pakai. alih2 jadi cm tu alik. nak tak nak aku pun p pjam bro punyer. sempatlah aku nak tinggalkan sikit citer di sini. ada banyak benda aku nak citer, tapi nantilah.bila semua dah ok, aku citer apa yg berlaku semalam. memang best. tapi yg penting aku nak g tau kat korang, malam ni sampai ahad aku kena bertugas tuk rumah terbuka tahun baru cina di pavillion, bukit bintang. datanglah ramai2 7 dan 8 ni. ok lah kalau nak tau citer semalam tunggu sampai internet aku ok, sebab banyak yg nak diceritakan. seganlah aku lama2 kat tempat bro. hehehehhe.memandangkan bahan byk kat pc aku, so tunggulah ek sampai internet aku ok dan doakan akunya internet selamat.kahkahkah.....

1 comment:

Anonymous said...

'bujang' lagi aku minggu ni....