Friday, February 13, 2009

" D "


HAHAHAHAHA. JANGAN MARAH YG EMPUNYA GAMBAR.ini lah my D.em kalu dia tak berani nak mempamerkan awek dia kat blog, aku berani.wakakakakka. dia takutlah tu saham dia jatuh.hahahha.aku kan memang tak cantik tapi insyallah sempurna....malulah kalu dunia tau aku tak cantik.hehehehehe.
em betul kata dia, dah lama kitorg tak jumpa, pendek kata memang aku tengah sibuk dan serabut dengan kerja aku. jadi untuk tak membebankan dia dgn tugas aku, aku tak mau jumpa dia.hahahahha.kenalah terima, dah memang ditakdirkan jadual aku begitu. so pada sapa2 yg memang dah kenal D aku ni, mintak dia sabar2 lah ek dgn aku nya kerja.hahahahah.bulan 3 ni lagilah susah nak jumpa sb aku p kursus n bengkel.hahahahaha.makan hatilah.tapi takpe dia pun sibuk dgn ximent. pe pun jom sama2 kita doa dia jadi yang terbaik.AMIN.....

No comments: