Wednesday, February 4, 2009

Gambar terbaru dan terkini setelah lama tak buat show




sempena program Semarak Bangsawan yang dianjurkan oleh JKKN. Aku adalah salah seorang yang telah terlibat dalam persembahan ni. sekian lama aku tak menjejaki kakiku ke pentas teater.arggggggggghhhh merasa jugak walaupun sekadar pelakon pembantu. em dan seumur hidup aku nilah kali pertama aku jadi extra turn. yg kelakar dan aku sendiri geli aku kena jadi penyanyi maiming. sedangkan aku leh menyanyi......em sb masa tak ada.korang bayangkan baru 9 hari latihan tercampur fulldress dah terus show. memang tak cukup masa dan latihan. tapi itulah je yg termampu. tak kisahlah org nak kata apa yg penting sebab minat, kitorg berjaya juga buat. bukan senang nak wat satu team. tapi alhamdulillah, berjaya juga. tuk pengetahuan korang show ni semuanya dilakonkan oleh para pegawai dan kakitangan JKKN sendiri. pada siapa2 yg dah tengok, korang ada rasa, ada mata, ada ilmu dan ada segalanya sukati koranglah nak komen. aku punya otak terbuka untuk dikomen. apa pun tuk tahun ni, bangsawan akan bermula bulan 2 ni dan akan berlaku pada tiap2 bulan dan aku n the geng akan wat bangsawan bulan 12 jugak. ayuh kita menyemarakkan bangsawan. bukaklah laman web heritage n korang akan dapat pe2 yg menarik di situ. cayok2 majulah korang tuk negara dan jugak aku....

No comments: