Monday, February 9, 2009

Siapa TAHU?

org takkan tau.hanya aku yg tau. org takkan rasa.hanya aku yg rasa. orang tak kan nak tau. hanya aku saja yg tau. mungkin ini memang dah nasib pada sesiapa yg status pekerja bawahan. ketua2 takkan tau masalah anak buah, sebab diorg tak nak tau. apa yg diorang nak dah SIAP.DAH SIAP DAN DAH SIAP.NAK MARAH.NAK MAKI.itu yg diorang tau. rasa macam aku ni diperbodoh-bodohkan pulak. aku nakkan yg terbaik untuk kerja aku dan hasil yg bagus tuk apa yg aku buat. pada aku kerja aku bagus sebab aku ikhlas nak buat. tapi kadang2 aku rasa marah, menyampah dan bengang pada org sekeliling aku yang dipanggil bos. ntah lah ini dikatakan luahan perasaan? aku pun tak tau. tak da kesempatan tuk dikongsi pd sesiapa, aku luahkan kat blog aku, supaya aku tak pikir balik. siapa tahu aku sakit hati? siapa tahu aku semak? siapa tahu aku rasa nak nangis? siapa tahu aku tekanan? siapa tahu bengang? siapa tahu aku ikhlas? siapa?siapa? siapa?

aku sakit hati bila suara2 mengatakan aku tak buat kerja. aku sakit hati suara2 kata aku lepas tangan.aku sakit hati. habis aku yang kerja siang malam, org lain sibuk2 cuti aku kat tempat kerja. jadi apalah yg aku BUAT? aku sakit hati bila org janji tak ikut! aku sakit hati org lepas tangan kat aku. aku sakit hati bila kerja aku, aku tak boleh buat keputusan.aku sakit hati dan sakit sebab aku bergelar pekerja bawahan! aku sakit hati dan sakit hati dan terus sakit hati kalau aku masih kat bawah. aku nak ke atas sebab aku nak buang semua yg kat atas yang hanya mementingkan diri sendiri. pentingkan diri sendiri!!!!!

masalah peribadi dibawa ke tempat kerja? apa kes? ko punya masalah aku yg terkena. apasal. sakit hati dan aku sakit hati lagi dan sakit hati. SIAPA TAHU? Tuhan jer yg tahu. apa kes? aku datang hari ni, tungu dan terus tunggu,alih2 alih tak jadi.AKU BENCI MENUNGGU!MENUNGGU MACAM ORANG BODOH.PAS TU TAK JADI.JADI BUAT APALAH AKU DATANG ARINI? siapa TAHU?

1 comment:

Anonymous said...

"masalah peribadi dibawa ke tempat kerja? apa kes? ko punya masalah aku yg terkena. apasal."

siapa tu? meh sini nama penuh dia, gua tulis dalam blog gua TTG PERIHAL MANUSIA KESIAN, DILAHIRKAN TANPA AKAL DAN PERASAAN. best tuuu...