Sunday, February 15, 2009

KERJA lg

em sakang aku masih lagi di ofis. semalam dan juga ari ni dan juga sememangnya hari2 bekerja yang lain. bila lah agaknya dapat aku berehat dengan tenang dan nyaman.huhuhu. kerja makin hari makin banyak. masa aku belajar dulu, tak lah stress cam ni. banyak2 ximent masa study dulu, aku masih lagi mantain leh buat. kali ni tak sama dengan masa aku study dulu. segala2nya perlu betul,tepat dan padat serta cepat. kalu rasa slow2 memanjang, tak yah lah amik kerja ni. pada aku semua ni boleh diselesaikan. dan aku tak suka nak merumitkan dan memanjangkan sesuatu perkara. argh.... aku bosan sb tak dapat g menghiburkan ati. sekurang2nya dapat p jalan2, tengok wayang di ujung minggu, lepak2....em indahnya. bilah lah dapatku buat semua tu. letih juga nak memerah otak ni. sapa yg sudi ganti kerja, meh sini. korang test dalam 1 bulan pun dah cukup.hahahahahaha. manalah masa cuti aku agaknya kan.lepas satu akan datang satu lagi dan satu lagi dan satu ribu lagi dan satu dan satu sampai tak terkejar sb semua nak dihantar serentak. adeiiiiiiiiiii.meh tolong aku meh.hahaha.ngantok siot ngadap pc.lapar.....rasa cam nak jer aku makan kertas2 kat meja aku ni. uwaaaaaaaaaa bila nak siap......

No comments: