Tuesday, February 24, 2009

Kelab Sukan



Bulan ni kelab suka kat tempat aku kerja sibuk mengaktifkan kelab yang sebelum ni yg kurang keaktifannya memandangkan staf2 semua terikat dengan komitmen masing2. nak dijadikan cerita pada tahun ni n bulan ni segala program berjalan dengan baik. antara permainan yang dipertandingkan iaitu, badminton -kategori bergu lelaki n perempuan, futsal -lelaki n perempuan, bola jaring- dah tentu perempuan sebab tak da sambutan dari lelaki, bola tampar campuran n yg acara kemuncaknya bowling.hahahahaha. itulah antara acara yg ada tuk kami. walaupun kami semua sibuk, tapi tetap juga nak bersukan.hehehehe. termasuk aku sendiri yg semakin comel ni. utk game badminton bergu aku johan dgn sahabat aku syaini. Game futsal, aku dapat jadi n.johan saja, eleh lebih satu mata jer.....tapi yg penting aku puas. untuk bola jaring aku suka sebab kump.aku johan manakala tuk bola tampar em memang saingan senget tetapi kumpulan aku johan. hahahaha memang best walaupun badan n kaki aku sakit sampai sekarang tak baik2 lagi n tak sabar nak tunggu kemuncaknya pada 1 mac 2009 ni kat b.times squere.datanglah kalu sapa2 rasa nak sokong aku yg tak handal ni. hahahaha. memang mengharapkan kemenangan tapi yang paling penting aku sangat bangga ngan ahli2 kelab aku yang sangat sporting n team work. hahahaha yg paling best gak org yg syg kat aku tu bg sokongan skali dengan kameranya yg mahal tu.hahahahha. so pada yang memiliki kamera yg canggih n mahal datanglah amik gambar aku yg comel. pendek bukan sebarang pendek.hehehehe.CAYOK2